יום רביעי, 27 בספטמבר 2017

Felipe Peláez y Maluma - Vivo Pensando En Ti


Felipe Peláez y Maluma - Vivo Pensando En Ti
חי במחשבה עלייך - פליפה פלאז ומאלומה

,"La canción  "Jai be majshava alaij
Vivo Pensando En Ti
Fue lanzada por Felipe Peláez y Maluma
en el año 2017

Sigame en el  Facebook o enYoutube

השיר חי במחשבה עלייך,
"ויואו פנסנדו אן טי"
בוצע על ידי פליפה פלאז ומאלומה
בשנת 2017

עקבו אחרי בפייסבוק או ביוטוב


קריאת התרגום בעברית La Traducción leída en Hebreo

,Yo no sé que va pasar
אני לא יודע מה עומד לקרות,
,Ani lo iode-a ma omed likrot
pero se que pongo en riesgo
אך אני יודע שאני מעמיד בסכנה
Aj ani iode-a she ani maamid be sakana
nuestros días de amistad
את ימי הידידות בינינו
Et iemei a iedidut beinenu

No se como sucedió
איני יודע כיצד זה קרה
Eini iode-a queitsad ze kara
 pero ya el papel de amigo
אך זה הגיע למצב שתפקיד הידיד
Aj ze egui-a le matsav she tafkid a iadid
y confidente me dolió
ואיש האמון כאב לי
Ve ish a-emun kaav li
y vivo pensando en ti
ואני חיי במחשבה עלייך
Ve ani jai be majshava alaij
,y se que eso no es normal
ואני יודע שזה לא משהו שצריך לקרות,
,Ve ani iode-a she ze lo masheu she tsarij likrot
,porque te conozco
כיוון שאני מכיר אותך,
,Queivan she ani makir otaj
porque reconozco que ese no fue nuestro plan
כיוון שאני מודה בכך שזה לא היה מה שתכננו
Queivan she ani mode bejaj she ze lo aya ma she tijnanu
,y sigo pensando en ti
ואני ממשיך לחשוב עלייך,
,Ve ani mamshij lajshov ala-ij
,y se que eso no es normal
ואני יודע שזה לא משהו שצריך לקרות,
,Ve ani iode-a she ze lo masheu she tsarij likrot
pero ya te sueño
אך אני כבר חולם עלייך
Aj ani kvar jolem alaij
y todo lo siento, no lo pedo controlar
ואת הכל אני מרגיש, איני יכול לשלוט בזה
Ve et akol ani marguish, eini iajol lishlot beze

:Coro
פזמון: Pizmon
&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Solo quiero que me beses y me digas
אני רק רוצה שתנשקי אותי ותאמרי לי
Ani rak rotse she tenashki oti ve tomri li
que también tu sientes lo mismo
שגם את מרגישה את אותו הדבר
She gam at marguisha et oto a davar
Que no sabes que te pasa
שאת לא יודעת מה קורה לך
She at lo ioda-at ma kore laj
pero ya se te metió en el alma tu amigo
אך הידיד כבר נכנס אל תוך נשמתך
Aj a iadid kvar nijnas el toj nishmatej

,Mi princesa , mi locura, mi refugio
נסיכתי, הטירוף שלי, המקלט שלי,
,Nisijati, a teiruf sheli, a miklat sheli
lo que anhelo, mi mundo tú eres
מה שאני כמהה לו, את היא עולמי
Ma she ani kame-a lo, at y olami
Yo te gusto, tú me gustas
אני מוצא חן בעינייך, את מוצאת חן בעיניי
Ani motse jen be einaij, at motset jen be einaij
solo falta
רק נותר
Rak notar
,que te quedes conmigo
שתישארי איתי,
,She tishaari iti
por siempre
לעד
Laad
&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Baby
חמודה
Jamuda
quien diría que de mi tu te enamorarías
מי היה מאמין שבי את תתאהבי
Mi aya maamin she bi et tit-aavi
Fui tu confidente, el que secretos más sabía de ti
הייתי איש אמונך, זה שידע את רוב סודותייך
Aiti ish emunej, ze she iada et rov sodotaij
,Pero a quien quieres mentir
אך את מי את באה לשקר,
,Aj et mi at baa leshaquer
tu molde se perdió, solo te hicieron pa' mi
תבניתך אבדה, יצרו אותך רק למעני
Tavnitej avda, iatsru otaj rak lemaani

:Coro 1
פזמון 1: 1 Pizmon
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
En nuestra historia solo hubo un mínimo error
בסיפור בנינו הייתה רק טעות מזערית
Basipur beineninu aita rak taut miz-arit
Ser tu confidente y meterle el corazón
להיות איש אמונך וערובו של הלב
Lei-iot ish emunej ve eruvo shel a lev
Pero te hablo claro y quiero estar contigo hoy
אך אני מדבר איתך בכנות ואני רוצה להיות איתך היום
Aj ani medaber itaj bequenut ve ani rotse lei-iot itaj ayom
,Podemos ser amigos
אנו יכולים להיות ידידים,
,Anu iejolim lei-iot iedidim
solos en mi habitación
לבדנו בתוך חדר השינה שלי
levadenu betoj jeder a sheina sheli
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Y sigo pensando en ti
ואני ממשיך לחשוב עלייך
Ve ani mamshij lajshov ala-ij
Y sé que eso no es normal
ואני יודע שזה לא משהו שצריך לקרות,
,Ve ani iode-a she ze lo masheu she tsarij likrot
,Porque te conozco
כיוון שאני מכיר אותך,
,Queivan she ani makir otaj
Porque reconozco que ese no fue nuestro plan
כיוון שאני מודה בכך שזה לא היה מה שתכננו
Queivan she ani mode bejaj she ze lo aya ma she tijnanu

Coro
פזמון Pizmon

Si tú estas cerquita siento un no sé que
אם את קרובה איני יודע מה אני מרגיש
im at krova eini iode-a ma ani marguish
 (Contigo se me acelera el corazón (Ay que rico
איתך לבי מאיץ (הו איזה יופי)
(itaj libi maits (o eize iofi
Y cuando te alejas pierdo la razón
וכאשר את מתרחקת אני מאבד את השפיות
Ve kaasher at mirajequet ani me-abed et ashfi-iut
'Quisiera vivir contigo, vaya pue
הייתי רוצה לחיות איתך, זה ברור
Aiti rotse lij-iot itaj, ze barur

Coro 1
פזמון Pizmon 1
Coro
פזמון Pizmon

Solo quiero que me beses y me digas
אני רק רוצה שתנשקי אותי ותאמרי לי
Ani rotse rak she tenashki oti ve tomri li
que también tu sientes lo mismo
שגם את מרגישה את אותו הדבר
She gam at marguisha et oto a davar
Que no sabes que te pasa
שאת לא יודעת מה קורה לך
She at lo iodaat ma kore laj
pero ya se te metió en el alma tu amigo
אך הידיד שלך, כבר נכנס אל נשמתך
Aj a iadid shelaj, kvar nijnas el nishmatej

Y yo no se que va a pasar
ואני לא יודע מה עומד לקרות
Ve ani lo iode-a ma omed likrot
Pero se que pongo en riesgo
אך אני יודע שאני מעמיד בסכנה
Aj ani iode-a she ani maamid be sakana
nuestros días de amistad
את ימי הידידות בינינו
Et iemei a iedidut beinenu

השיר La canción


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה